1 Mart 2016 Salı

Her başlangıcın bir sonu vardır

Hayat!
Bir gün geldi ve bitiverdi her şey. Ya da belki daha yeni başlıyordu maceralar. Birisi bizleri kandırmıştı yaşıyoruz diye.
3 Şubat 2016
Kaybettik.

Büyük aşkıyla son günlerinde

Uğurladık babamı hayattan, oysa o yaşam doluydu. Çoğumuzun hiç olmadığı kadar. Gülmesini hep bildi, bizleri güldürmesini de. Zor günler yaşadık... Ama zorlukları hiç hissetmedik.
Sertti ama yeri geldiğinde bizi koruyacağını bilirdik. Kızardı ama kimsenin kızmasına izin vermeyeceğini bilirdik. Belki o yüzden gitmesi bu kadar zor geldi.
Ama bir yandan da mücadelelerinin zorlu bir virajını daha vereceğini biliyorduk. Hayatta ilk defa zorlandığını, bir fikri kabul etmeye ne kadar uzak olduğunu o gece anladım. Ama o dayanır diyordum.
O yüzden hiç ona değilde yaşanacak zorluklara, bu zorlukları nasıl aşabileceğimize odaklandık. Oysa o bize bu zorlukları yaşatmadı.
Fırtına Nejat'tan ilk kareler..

Fırtına Nejat
Vali muavini Nejat
Zirai mücadelede uçağı ilk kullananlardan biri Nejat
Yüksek mühendis Nejat...
Bir insanın ne kadar çok unvanı olabilir ve bunların hepsini ayrı ayrı hak edebilir ki?
İşte benim babam böyle bir insandı. 
Her zaman gurur duydum.
Layık olmaya gelince sanırım en zoru bu. Başarılmış bir şey yok. 





 Ailemin dizleri dibinde oturduğum mutlu yıllar :-)

Sanırım hiç gelinim demedi, tüm gelin ve damatları bağrına bastı, hatta evlatlarının bile önüne koyduğu zamanlar oldu
 90'lı yıllar Mersin - Tömük'ten mutlu bir kare.

 Ve kıskanılası aşkın bizler için delilleri. İyi bir hikayecinin elinde destan olacak öykülerle dolu. Her zaman iyi mi... Tabi ki hayır ama ihtiraslı...
İlk oğlunu evlendirirken.



Sanırım en az görebildiği torunu, içindeki ukdeler biri olsa gerek :(





Yine az görebildiği torunlarından biri... Oysa ne severdi onlarla vakit geçirmeyi.

5 kardeşin bir arada olduğu nadir karelerden biri daha




Geçmişin tozlu albümlerinden çıkıp içimizi ısıtan iki kare daha.
Mersin - 1986 öncesi
Birbirini deli gibi seven ve sevgileri yüzünden nazara gelen iki insan.


Her dönem dip dibe olmadılar, fırtınalı bir aşktı onlarınki. Bazen kırıp döktüler her şeyleri ama yan yana geldiklerinde dünyaya karşı durmasını bildiler.
Son dönemde dışarı çıkmaz olmuştu. Kızardık bazen naz yapıyor diye. Keşke biraz daha naz yapabilseydi. Zaman geçtikçe anlayacağız bizim için ne çok şey ifade ettiğini. (Çok geç olsa da)

117 yorum:

  1. Babam canım babam,yolumu kaybettim,bulamıyorum.Sen benim pusulamdın.Sana çok ihtiyacım var babam,haykırıyorum,sesimi duyuramıyorum.Seni çok ama çok özlüyorum can babam canım babam.

    YanıtlaSil
  2. Gideli 58 gün oldu babam.Telefonuma bakıyorum,aramamışsın.Sesini duymayı özledim babam,bize bakan o gülen gözlerini,sana sarılmayı,seni öpmeyi çok özledim canım babam.Hani yaşadığımız her sıkıntıda;dünya başımıza yıkıldı zannederiz ya babam,en büyük dert bizim sanıp,acı çekeriz mutsuz olduğumuzu düşünürüz oysa en büyük acı ve mutsuzluk seni kaybetmekmiş can babam canım babam,benim babam...

    YanıtlaSil
  3. Babam canım babam,keşke senin kadar güçlü olabilseydim ama değilmişim.Yokluğuna alışamıyorum,sensizliğin olduğu bir hayatta ayaklarımın üzerinde durmaya çalışıyorum ama duramıyorum.Ellerini tutmaya ihtiyacım var babam senin derin tecrübelerine sana ihtiyacım var babam sana.Neredesin babam,neden bırakıp gittin bizi neden sensiz bıraktın.İsyanım Allaha değil,kadere...Çaresizliğe,sana olan hasretimize,sana seni seviyorum demeyi özledim,ben seni özledim,küçük kızım demeni özledim.Seni özledim babam seni özledim...

    YanıtlaSil
  4. Babam,içimde öylesine büyük bir boşluk var ki;boğazımda kocaman bir düğüm.Bir insanda nasıl bu kadar çok gözyaşı olabilir,hergün durmadan akan.Nefesim yetmiyor,senin bize geri döneceğini bilsem haykırıp heryere,herşeye seslenmek istiyorum.Şansım olsaydı da ömrümden ömrüne ömür verseydim de keşke bizimle olabilseydin canım babam.Derin sularda boğulmak üzereyim babam,ne haldeyim görebiliyor musun babam.Acılar içerisindeyim can babam güzel babam.

    YanıtlaSil
  5. Seni ne çok özledim babacığım,anlatamam.Sen benim dağım,sen benim sığınağım,sen benim arkadaşım,sen benim herşeyim.Yüce insan,eşsiz benzersiz birtanem babam canımın içi babam.Seni çok seviyorum canım babam.Hep aklımda ve kalbimdesin benim güzel babam.

    YanıtlaSil
  6. Alışamadım gidişine,doyamadım sana babam.Resimlerinle konuşuyorum,beni gördüğünü biliyorum.Keşke yanımda olsaydın,dizlerine başımı koyup,hiç konuşmasakta saatlerce öyle dursaydım.Sensiz kaldığımı bilmek beni kahrediyor,hala inanamıyorum,inanmakta istemiyorum.Babam uzun bir yolculuğa çıktı ama geri gelecek diyorum.Çünkü sen bize kıyamazdın.bizi bırakıp gitmezdin,beni aramamazlık yapmazdın canım babam.Seni çok özledim,çok özledim,çok özledim.Gel desem gelir misin,bana yine küçük kızım der misin,acılarımı dindirir misin babacığım.

    YanıtlaSil
  7. Sen hiç gitmedin ki babam,gözlerimden kalbime taşındın,önceden bir yerdeyken şimdi baktığım her yerdesin canım babam,seni çok özlüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Kandilin mübarek olsun babacığım,nurlar içerisinde uyu güzel babam,canım babam.Seni çok seviyorum ve çok özlüyorum canımın içi babam.

    YanıtlaSil
  9. Babam bu akşam kandil biliyorsun ve tüm mübarek gecelerde hep size gelelim isterdin.İstediğin gibi geldik annemin kandil simitlerini de aldık,yanına geldim girdim odana sohbet ettik yine seninle ordan burdan sen o güzel gözlerinle baktın yine bana ,duamızı ettik.Merak etme her hafta okuyorum Yasin ,bu akşam da okudum tıpkı istediğin gibi.Annem mi çok ağlıyor be babam çok özlüyor seni.Sakın üzmeyin annenizi demiştin üzmüyorum babam ama eğer bilmeden yaptıysam annemi üzecek bir şeyler gel rüyama ve kız bana .Anneniz emanetim size demiştin çok fazla bakamıyorum bu yüzden gözlerine ,seni görüyorum ve başlıyorum ağlamaya bu defa annem üzülüyor onu üzmek seni üzmek olduğu için de yalnızken düşünüyorum seni ve yalnızken akıyor yaşlarım sana.Seni çok özlüyorum babam .

    YanıtlaSil
  10. Babam canım babam,seni çok özlüyorum.Sensizliğe alışamıyorum,keşke beş dakika dahi olsa seni görebilsem.Babam desem,sarılsam,öpsem seni doyasıya öpsem.Gerçi sana sarılıp,seni öpmeye doyamam ki ben.Babam seni çok özlüyorum ben çok özlüyorum babam.

    YanıtlaSil
  11. Bugün annemle Şale bendeydi babacığım.Hep senden konuştuk.Asilliğinden,kibarlığından ve asla kimsenin senin gibi olamayacağından......

    YanıtlaSil
  12. Seninle hergün konuşuyorum babam,sana olan özlemimi,sana olan sevgimi anlatıyorum.İnsanların ne kadar sahte yüzlere,kirli kalplere sahip olduklarını anlatıyorum.Oysa sen çok farklıydın,herkese hakketmediğinden fazla sevgi,hoşgörü,fedakarlık gösterirdin canım babam.Sen birtanesin,senin kıymetini bilemeyenler utansın.Ben herkesi Allaha havale ediyorum babam,elbet birgün hak yerini bulacaktır canım babam.İnşallah huzurlusundur,mutlusundur yerinde.Elbet birgün kavuşacağız,bu dünyada ki sorumluluklarım bitince yanına gelmek istiyorum babam,insanların kirlenmiş kalplerinde,çirkefliklerinde boğulmak istemiyorum birtanecik babam.Seni çok seviyorum ve çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Özlemenin bu kadar zor olduğunu ve ızdırap verdiğini bilmezdim babam.Aylar geçti,kış bitti neredeyse bahar bitip,yaz mevsimine gireceğiz.Sen yoksun.Sesimi iki gün duymasan;kızım seni özledim derdin.Şimdi ben ne haldeyim görebiliyor musun babam?Sesini aylardır duymuyorum,seni arıyorum,aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.Babam canım babam gözlerimden akan yaşlar hiç bitmedi babam,hergün de çoğalarak akıyor can babam.Sana nasıl anlatayım bilemiyorum seni çok ama çok özlüyorum babam çok özlüyorum...

    YanıtlaSil
  14. Zamanı geriye almak mümkün olabilseydi keşke,çok öncesine gidebilmek ve çok mutlu olduğumuz günler de kalabilmek isterdim babam.

    YanıtlaSil
  15. Bir kandil günü daha sensiz geçiyor babam.Ellerini öpemeden,kandilin mübarek olsun babacığım diyemeden.Ben gözlerimi kapatıp seni hayal ediyorum.Ellerini öptüm,sana sımsıkı sarıldım ve kandilini kutladım canım babam.Allahım biliyor ki,sensiz birgünüm dahi geçmiyor,seni çok özlüyorum.Hergün resimlerine bakıyorum hasretle babacığım.Bugün annem ve Serhat Adana'ya gidiyorlar.İçim öylesine büyük bir boşlukla kaplandı,hüzünlüyüm babam.Seni kaybetmeye alışamamışken,birden annemi de kaybettim hissine kapıldım.Ağlıyorum babam çok ağlıyorum.Annem biliyorum ki Allahımın izniyle geri dönecek inşallah güzel vakit geçirir orada.Keşke senin de bizlere dönebilme şansın olabilseydi canım babam.Babam kandilin mübarek olsun,seni çok öpüyorum babam.Seni çok seviyorum babam.

    YanıtlaSil
  16. Ankara'ya taşındığımızdan beri ilk defa kandil simidi almadık babacığım elimiz gitmedi alamadık.Simitleri alıp size gelir ve birlikte yer duamızı ederdik.Geçtiğimiz kandilde sen yoktun ama annem vardı. oysa bugün annem de yoktu senin istediğin gibi bir süreliğine Adana'ya gönderdik.Eve gitmeden yanına gelmiş söylememe gerek yok görmüşündür zaten.Yeşillikler içindeymişsin duamız ruhunun da yeşillikler ,nurlar içinde olması.Allahım bizlere de senin gibi bir inşa olmamızı nasip etsin.Seni seviyoruz babacığım.

    YanıtlaSil
  17. Dün sensiz geçti babam,bugün de sensiz geçiyor babam ve yarın da sensiz geçecek.Ağlıyorum ağlıyorum gelmiyorsun,ne yaparsam yapayım gelmeyeceksin.Dönülmez gidişin böyle mi babam.

    YanıtlaSil
  18. Nerden bilebilirdim ki,o günün seni görebildiğim son gün olduğunu.Bir daha yüzünü göremeyeceğim,sesini duyamayacağım,babam diyemeyeceğim son gün olduğunu nerden bilebilirdim ki babam.Can babam,canım babam.

    YanıtlaSil
  19. Kopsun kıyamet,bitsin bu yalan dünya,dursun hayat,son bulsun acılar,akmasın artık gözyaşlarımız babam.Kavuşalım sana.Mutlu günlerimizde ki gibi hep birlikte olalım,özlemlerimiz sona ersin babacığım.

    YanıtlaSil
  20. Şu koskoca dünya da,sana da yer vardı babam.Kapladığın bir odanın,bir yatağın yarısıydı sadece.Neden diyorum Allahım neden?Keşke biraz ama biraz daha bizimle olabilseydin.Biz biraz daha büyümüş olsaydık,sana biraz daha doyabilseydik babam,biraz daha....

    YanıtlaSil
  21. Bugün 4 ay oldu sen gideli babam.İçimdeki acı hiç dinmedi,şu 4 ay içerisinde neler yaşadım,çok acı çektim,çok ağladım ve hala ağlıyorum.Sana olan hasretim hergün beni acıtarak bir çığ gibi oldu.Sadece resimlerine bakmak yetmiyor bana babam.Alışamadım sensizliğe,alışamadım gidişine.Sanki hayattaymışsın da görememişim uzun zamandır seni babam.Kabullenemedim babam,bir avuç toprağa verdiğimizi seni.Uyuyormuşum da,tüm yaşadıklarım kabusmuş meğer.Uyanacağım ve herşey rüyamda kalacak gibi.Herşeye kaldığımız yerden devam edeceğiz.Sen beni arayacaksın;kızım iyiyim diyeceksin,ben seni arayacağım;babacığım iyiyim diyeceğim.Ah babam,dağ babam,can babam canım babam.Böyle mi sona erecekti?Böyle paramparça mı olacaktı herşey.Torunlarının mezuniyetini görecektin daha.Nasıl da arzuluyordun okullarını bitirmelerini.Ne zaman görsen beni,hep soruyordun.Kızım kaç seneleri var diye.İnşallah bitirecekler babam,dedelerine layık torunlar olacaklar.Babam canım babam,inşallah iyisindir,mutlu ve huzurlusundur oralarda.Hep aklımda ve kalbimdesin babam.Senin yerine hiçbirşeyi koyamıyorum babam,koyamam da zaten.Seni çok özlüyorum babam,çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
  22. Nasıl bir acıymış bu,sanki bir yanardağın içerisindeyim,çıkamıyorum babam.Anlatamam ki kimselere,anlatsam da anlayamazlar ki beni.Yalnızlığımla akıtıyorum gözyaşlarımı.Bir Allah biliyor,bir ben ve bir de sen biliyorsun yanan yüreğimi.

    YanıtlaSil
  23. BABALAR GÜNÜ VE BAYRAM
    Ben alışık değilim babam özel günleri sensiz geçirmeye,bak babalar günü geliyor. Ben şimdi kime alacağım o mis kokulu parfümü,kimin elini öpeceğim ,kime sarılacağım ,kime soracağım aklıma takılan soruları ah babam ah öyle ani gittin ki pek çok şey yarım kaldı, anlatacak ,sorulacak onca şey..…..
    Bayram da geliyor sensiz geçireceğimiz ilk bayram.On beş gün öncesinden düşerdin telaşlara Melek ne yapacağız çocuklara diye sormaya başlardın. Börekler,çörekler,tatlılar yaptırır hepsinin tadına da ilk sen bakardın .
    Annemin tüm kızmalarına karşı gülerek ,lezzet testi yapıyorum iyi olmamışsa yedirmeyelim çocuklara diyerek yumuşatırdın. Yemek listesi de her defasında değişir, bir türlü karar veremezdin. Kızım işin yoksa okul çıkışı bir uğra der planlarının hepsini tek tek anlatırdın. Gözlerimin içine bakarak iyi ki varsın be kızım değişini, bakışlarım da az hüzün görsen iyi misin? diye defalarca soruşunu özledim babam,hem de çok özledim.Gerçi artık rüyalarımda görebiliyorum seni ama yaşarken ettiğimiz sohbetlerin tadını vermiyor hele o çok sevdiğim küçük kafalı babam benim deyip başını öpememek çok acıtıyor içimi.Öyle çok ,öyle çok özledim ki seni.
    Bu sensiz geçireceğim ilk babalar günü ve ilk bayram.Merak etme bayram da her şey senin istediğin gibi olacak ,zor olacak ama olacak tıpkı varmışsın gibi. Zaten hep [ –mış] gibi yaşamıyor muyuz be babam?

    YanıtlaSil
  24. Canım babam,hiç kabul edemedim gidişini.Annem Adana'ya gelince babam da Adana da annemle bereber diye düşünüyordum.Bak babam ben de geldim,annemi seni görebileyim diye.Gözlerim hep seni aradı.Tüm sevdiklerimiz buradalar ama bir tek sen yoksun babam.Kolum kanadım kırık,içim buruk,sensiz eksiğim babam.Biliyorum ki;aslında hep benimlesin babam,bana herzaman olduğu gibi yardım ediyorsun,yol gösteriyorsun.Ah babam can babam,sensizlik çok zormuş babam.Seni öyle çok özledim ki,dayanamıyorum yokluğuna babam.Sana sımsıkı sarılmak,doyasıya öpmek,seninle uzun uzun konuşmak istiyorum babam.Senden sonra da hayat aynı bıraktığın gibi devam ediyor babam.Güneş doğuyor,sabah oluyor.İnsanlar yine birbirini üzüyor,herkes bu dünya kalıcıymış gibi umursuzca,bencilce yaşıyorlar.Oysa benim için herşey çok değişti babam.Güneş doğsa da ben hep karanlığı yaşar oldum babam.Özlemenin ne olduğunu içim acıyarak öğrendim.Çaresizliğin gerçek anlamını öğrendim.Sevdiklerime daha fazla hoşgörülü davranmam gerektiğini öğrendim.Kaybetmeyi öğrendim ve senin gibi affedici olmayı öğrendim.Sen kimseye kin tutmazdın babam,nasıl güzel bir kalbin vardı.Seni birisi üzse,yine de küsmezdin babam.Herkese yardım edebilmek için çabalar,emeğini kimseden esirgemezdin babam.Sen yeri hiçbir zaman doldurulamayacak,eşsiz bir insansın babam.Sana olan özlemimin ve sevgimin tarifi yok babam.O kadar çok keşkelerim var ki,mümkün olsaydı da hepsini telafi edebilseydim canımın içi babam.

    YanıtlaSil
  25. Canım babam,bugün Adana'da son günüm.Sayılı gün çabuk geçer derler ya babam işte günler geldi geçti.Koca bir ömür bile bitmiyor mu babam.Seninle,herzaman olduğu gibi burada da hep konuştum babam.Resimlerinize baktım,maziyi andım babam.Gözyaşlarım hep senin için aktı babam.Gidiyorum ama Allahım nasip ederse yine geleceğim babam.Seni kalbimde götürüyorum canım babam.Seni çok seviyor ve çok özlüyorum can babam benim babam.

    YanıtlaSil
  26. Canım babam,sensiz yaşadığımız ilk babalar günü.İçim buruk,hüzünlüyüm babam.Zaten sen gittiğinden beri mutsuzum,kalbim de dinmeyen bir acı var babam.Kelimelerle ifade edemeyeceğim kadar büyük bir acı.Hani masallar da bir varmış bir yokmuş diye başlar ya babam,hayatta masallar gibiymiş.Bir varmış bir yokmuş meğer.Ama insanoğlu o kadar garip ve arsızız ki babam,bu dünya da hiçbirşeyin baki kalmayacağını bile bile hala davranışlarımıza özen göstermiyoruz.İmam bildiğini okur misali herkes içindeki şeytanla birlikte yaşıyor babam.Canım babam,benim insanları düzeltmeye tek başıma gücüm yetmiyor,yoruldum babacığım insanlara iyiliği,doğruyu öğretmeye çalışmaktan.Hani derler ya,insanın içinde olacak diye öyleymiş babam.Dökme suyla değirmen dönmez diye söylemiş atalarımız ne güzel söylemişler.Ben,her koyun kendi bacağından asılır misali herkesi kendi bacağından asılmaya bırakıyorum babam.Ben kendimden kendi davranışlarımdan mesulum,kendi vicdanımdan,kendi sorumluluklarımdan ve merhametimden.Canım babam,senin de iyiliklerin,kalbinin güzellikleri,merhametin ve vicdanın o kadar fazlaydı ki;eminim ki Allahım hepsinin mükafatını vermiştir sana babam.Babam sana yazmaya doyamıyorum tıpkı sana doyamadığım gibi.Seni çok öpüyorum,seni çok seviyorum ve babalar gününü kutluyorum.Seni çok özlüyorum birtanem babam.Hepimiz o mübarek ellerinden öpüyoruz canımın içi babam.

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Biz olmadan yaşamak,orada nasılmış babam?Sen olmadan burada yaşamak,çok zormuş babam.

    YanıtlaSil
  29. Canım babacığım,yine sensiz bir kandil ve sensiz geçen günler.Alışılmıyormuş babam.Hani derler ya;gözden uzak olan gönülden uzak olur diye.Ama bu söz,gerçek sevgiler için söylenmiş olamaz babam.Çünkü sen şuan benden çok uzaklar da da olmuş olsan,kalbimde,aklımda ve hep gözümün önündesin.Sana olan özlemim o kadar çok ki babam,sensizlikten yoruldum,seni özleyip görememekten yoruldum,sesini duyamamaktan yoruldum.Kendimi,babam şimdi gelecek diye kandırmaktan yoruldum.Ben yoruldum babam çok yoruldum.Umut etmekten yoruldum.Yaşadıklarım,gerçek mi yoksa rüya mı ayırt edememekten yoruldum.Kalbimin yangını,hiç azalmadı babam,geçmiyor geçmeyecek.Sensiz eksik kaldım babam ve bir daha tamamlanamayacağım.Canımın içi babam,kandilin mübarek olsun,ellerinden öpüyorum.Allaha emanet ol canım babam.

    YanıtlaSil
  30. Canım babam,sana böyle yazılarla mı bayram kutlaması yapacaktım.Mesa dayız babam,ama sensiz.Ne çok severdin mesayı.Sabahın erken saatin de uyanır,başlardın akşam için herkese yemek yapmaya.Çok kızardım sana,kendini yoruyorsun diye.Ne yapayım kızım;siz yedikçe ben mutlu oluyorum derdin.Hiç üşenmezdin,hiç yorulmazdın.Elinde o kocaman tepsinle,her birimizin kapısını dolaşıp,pişirdiğin o lezzetli yemekleri dağıtırdın bizlere.Omuzuna havlunu atar,havuza giderdin.Havuzun orada tavla oynamayı çok severdin.Canım babam,hatıralarını anmak çok güzel ama andıkça da içimi acıtıyor,canımı yakıyor.Seni özlüyorum her geçen gün daha da çok özlüyorum.Malesef elimden birşey gelmiyor.Mutsuzum,sensizim nefesim yetmiyor,bunalıyorum,kendi dünyam da allak bullak oldum babam.Ayrılık çok zormuş babam.İsyan etsem neye yarayacak,hiçbir şey değişmeyecek.Boğazım da düğümleniyor herşey,içimde ikimize ait bir dünya kurdum,orada yaşatıyorum seni.Konuştuklarımı kimse duymuyor,bizi kimse görmüyor babam.Sadece sen ve ben.Ah babam can babam paylaşacağımız daha nice günler varken neden herşey yarım kaldı?Belki biraz daha zamanımız olabilseydi tamamlayabilir miydik ki?Galiba ayrılışımızın hiçbir zaman,doğru zamanı olmayacaktı.Kaç sene beraber olursak olalım,yine de sana doyamamış olacaktım canım babam.Ramazan bayramın mübarek olsun babam,ellerinden öpüyorum.Seni Allaha emanet ediyorum.Sensiz geçen hergün çok hüzün veriyor babam,canım babam.

    YanıtlaSil
  31. Ne çok özledim babam seni.Sahile vuran hırçın dalgalar gibiyim.Malesef yok,derdimin dermanı...

    YanıtlaSil
  32. Sana o kadar çok ihtiyacım var ki babam,ama sen yoksun.Keşke yanımda olabilseydin de,sana defalarca babam canım babam diyebilseydim.Sımsıkı sarılsaydım ve hiç bırakmasaydım.

    YanıtlaSil
  33. İnsanlar yalnız doğar,yalnız ölür.Ne kadar doğru söylenmiş bir söz.Ah babam,şu hayatta yaşarken de,zaten yalnız değil miyiz?Ya da;ben kendini yalnız hissedenlerdenim canım babam.

    YanıtlaSil
  34. Babacığım duyguları bazen ifade etmek çok zordur,ne yazsan,ne söylesen yetmez hep eksik kalır.Ama sen beni hep anlardın,şimdi de anlıyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  35. Bugün,sensiz kalalı 6ay 3gün geçti babam.Ama içimin yangını ve gözlerimin yaşı hiç bitmedi canım babam.Sana olan özlemim hergeçen gün,canımı acıta acıta çoğaldı babam ve çaresizliğim boynumu büktü malesef.Her gece,yatağımda yalvarıyorum Allahıma,rüyama gel seni hiç olmazsa rüyalarımda görebileyim diye babam.Bazen geliyorsun,bazen de göremiyorum seni babacığım.Gördüğüm geceler de yetmiyor babam bana.Doyamıyorum sana,tıpkı buradayken doyamadığım gibi babam.Babam canım babam,çok acı çekiyorum.Sensiz kalmanın bu kadar zor olacağını bilmezdim babam.Sen bir kere,ben burada hergün ölüyorum babam.Canım yanıyor,içim acıyor babam.Hayaline sarılmak,hayalini öpmek istemiyorum ben babam.Ben eski günler de olduğu gibi,sana sarılıp,seni öpmek,sana babam diyebilmek istiyorum.Gözlerimi kapatsam ve açtığım da herşey seninle beraber olduğumuz o günlerden itibaren yeniden başlasa.Bir mucize olsa ve sen yine yanımızda olabilsen babam.Ben 6aydır çektiğim acılara ve durmadan akan gözyaşlarıma razıyım.Keşke bütün bunlar gece gördüğüm kabuslar olsa.Uyansam,hayatım 3 Şubat tan itibaren yeniden başlasa...

    YanıtlaSil
  36. Sana çok ihtiyacım var babam.Gel ne olur,duy sesimi.Bana yol göster babacığım.Seni çok özlüyorum.Beni yine hergün ara lütfen.Sana,sesine hasret kaldım babam.Bu nasıl bir sınavdır?Ben bu sınavı geçemiyorum babam.

    YanıtlaSil
  37. Koca Çınar,her zorluğun karşısında mücadele edip zafer kazanan büyük savaşçı!oldu mu şimdi bu gidişin?Her birimizin sana çok ihtiyacı varken,senin hayat tecrübelerine,keskin zekana,deneyimlerine,güzel fikirlerine,sana babam,sana ihtiyacımız varken,dönülmez gidişin olmadı babam.Dalından kopup,rüzgarda savrulan ve nereye düşeceği belli olmayan yaprak gibiyim.Güneşim artık hiç doğmuyor,yağmurlar yağıyor,fırtınalar hiç dinmiyor yüreğimde babam.İçimde ki ateş sönmüyor,hergeçen gün daha da alevleniyor.Özlemim;işte onu sana tarif edebileceğim kelimem bile yok bilgi dağarcığımda.Burnumun kemiği sızlıyor.Ölüyorum babam ölüyorum.Acı ama gerçek,bu işin hiçbir tesellisi de yok malesef.

    YanıtlaSil
  38. Bugün sensiz kalalı tam 8 ay oldu babam.Bayramlar sensiz geçti.Ellerini öpemeden,bayramın kutlu olsun babam diyemeden.Gözüm yaşlı ve yüreğim yaralı,buruk,mutsuz ve çaresiz geçen günler...Bomboşum babacığım,o kadar çok özlüyorum ki seni.Telefonla konuşmalarımızı o kadar çok arıyorum ki babam,bilemezsin ve kimseler bilemez 8 aydır hergün ama hergün yaşadığım acıyı.Ölüm,böyle bir şeymiş demek ki babam.Seni hep varmışsın diye düşünüyorum ama yoksun işte.Çünkü sen olmuş olsaydın,özleyince seni görebilir,sesini duyabilirdim.Ben seni çok özlüyorum babacığım ama göremiyorum.Resmine bakıyorum bakıyorum ama hep sadece resmine bakabiliyorum.8 aydır yasını tutuyorum babam.Çok yorgunum,çok mutsuzum,çok acı çekiyorum,çok çaresizim babam.Bana bir günlük bir şans verilmiş olsaydı,neleri sığdırabilirdim o bir güne bilemiyorum.Seni çok seviyorum babam ve seni çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
  39. Canım babacığım ,sana her an çok fazla ihtiyaç hissediyoruz,akşam Serhat'la uzun uzun senden konuştuk ne kadar akıllı bir insan olduğunu,ne kadar tecrübeli olduğunu,ne kadar tatlı dilli olduğunu ,iyi ki bizim babamız olduğunu.Evlatlar kaç yaşına gelirse gelsin anneye,babaya ihtiyaçları hiç bitmiyormuş babacığım.Aklına,bilgine tatlı diline ihtiyacım var babam.Çok isterdin Sertan'ın yuvasını kurmasını sağlığında olamadı babam kısmetse cumartesi kızımızı istemeye gideceğiz babam .Keşke ah keşke seninle gidebilseydik.Yolumuzu açsaydın,kılavuzumuz olsaydın canım babam.😭

    YanıtlaSil
  40. Sensizliğin adı;9 ay 2 gün.Saat sensizlik,takvim sensizlik,hayat sensizlik babam.Paylaşacağımız ne çok şey vardı babam.Herşey yarım kaldı,hayat yarım kaldı.Sensiz eksik kaldık babam.Çok özlüyorum babam çok.İçimde büyüyen acımla mücadele edemiyorum.Çaresizim babam,tükendim.Limanım yıkıldı,denizin ortasında kaldım babam.Babamsız kaldım babam...

    YanıtlaSil
  41. Telefonum çalmaz,kimse halimi sormaz oldu babacığım.İyi misin kızım diyen bir ses yok artık.Hayat:Evet devam ediyor,ediyorda tatsız,tuzsuz bir yemek gibi.

    YanıtlaSil
  42. Mevsimlerden sonbahar babam.Havalar soğudu babam.Sen sevmezdin soğuğu,üşürdün.Ben de senin gibi sevmiyorum soğuk havaları,ben de üşürüm.Hele ki şimdi sensiz daha da üşüyorum babam.Sevmedim sensizliği.Hergün görmesem de seni,varlığını bilmek,babam var diyebilmek ne büyük mutlulukmuş meğer.Bilememişim o mutluluğun kıymetini.Sensiz geçen hergün,sensizliğin ne zor olduğunu öğretti bana.Bedenin yanımda olmasada,hep aklımda,hayallerimde ve kalbimdesin babacığım.

    YanıtlaSil
  43. Sensizliğin adı;bugün 10.ay.Öyle ağlarım ki kendime,sen benden gittin gideli.Sen benden hiç gitmedin babam.Hergün aklımda,kalbimdesin.Şimdi sen uyuyorsun.Ben de,zamanı gelince uykuya daldığımda yeniden beraber olacağız babacığım.Bir daha sonsuza dek ayrılmayacağız canım babam benim.

    YanıtlaSil
  44. Bugün,5 Aralık babam.Annemle evlilik yıldönümünüz.Her sene bugün,mutlaka evlilik yıldönümünüzü kutlardım.Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun babacığım.Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  45. Canım babam,kandilin mübarek olsun,ellerinden öpüyorum.Huzurla uyu babam benim,hasretim,iç yangınım ve herşeyim...

    YanıtlaSil
  46. Babam çok özür dilerim. Bugün gelmem lazımdı yanına. Gelemedim. Sen çok önem verirdin böyle şeylere. Tam bir yıl oldu. Sensiz. Çok üzgünüm. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  47. "Yavrum guzel Kara kizim goc gide gide duzelir" Goc duzeldi babam fakat missing essential pieces. I love you so much.

    YanıtlaSil
  48. Hayatımızın karanlık geçen 1 senesi.Acımızı anlatmaya kelimeler yetmez.Sözün bittiği yer.Büyük bir fırtına çıktı ve her birimizi bir yerlere savurdu.Dağıldık babam,toparlanabilir miyiz bilemiyorum.Ailemizle hep birlikteyken olduğumuz güzel günler,gözümün önünden hiç gitmiyor.Hep beraber olmayı ne çok severdin babam,bizlere yemek yapmak,bizlere yemek yedirmek çok hoşuna giderdi.Seninle ilgili anlatacak o kadar çok hikaye var ki babam.Serhat'ın dediği gibi "bizim için ne çok şey ifade ettiğini geç te olsa anladık".Biz senin gideceğini hiç düşünmemiştik.Hep beraber olacağız zannettik.Hala inanamıyorum.O kadar emindim ki bizi bırakmayacağından.Sanki her an çıkıp gelivereceksin gibi.Artık bu kadar özlem yeter babam,çok uyudun kalk gel bak hepimiz çok özledik seni.Gitme bir daha,bırakma bizi.Biz büyümüş olsakta,hepimizin sana çok ihtiyacı var babam.Gidene kolay,kalana zormuş babam.Hayalinle değil,seninle yaşamak istiyoruz babam.Babam canım babam,hani kıyamazdın hiçbirimize.O zaman bizi mahrum bırakma o mis kokundan,o pamuk saçlarından,o güzel gülüşünden,o sevginden,kendinden mahrum bırakma babam.Gel babam ne olur gel artık.Söndür içimizde yanan ateşi,hasretiz sana babam...

    YanıtlaSil
  49. I know you are watching over your family. You will never stop loving us so will we.

    YanıtlaSil
  50. Another day, Good morning Dad. I am missing you. I really miss you. I miss calling you. I miss chatting with you. I miss you so much.

    YanıtlaSil
  51. Did you know that every morning I say to you get ready and let's go. I love you,Dad. Silent words...

    YanıtlaSil
  52. Did you know that every morning I say to you get ready and let's go. I love you, Dad. Silent words...

    YanıtlaSil
  53. Good night, Dad. There was a little bird suspended in the air by the window today. Would it be possible you were trying to reach me out to say you are in heaven surrounded by Angeles. I love you so much.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Good night, Dad. There was a little bird suspended in air by the window today. Would it be possible you were trying to reach me out to say you are in heaven surrounded by Angeles. I love you so much.

      Sil
  54. Canım babam,geçmiş kandilin mübarek olsun.Ellerinden hasretle öpüyorum.Bugün sensiz kalalı 1 sene 2 ay oldu.Göz yaşlarım hiç bitmedi babam,kalbim çok acıyor.Seni düşünmeden bir günüm dahi geçmiyor.Ne tuhaftır ki yokluğuna bunca zaman alışamadım.Sanki bir yerlerdesin ve geri geleceksin.Gittiğinden beri hep dönmeni bekliyorum babam.Ölüm;tek kişilik gidiş biletiymiş babam.Dönüş bileti yokmuş meğer.Ölüm;hoşçakal demekmiş,merhabası yokmuş malesef babam.İçimdeki tüm acıyı haykırmak istiyorum ama biliyorum ki sesimi kimselere duyuramayacağım.Acılarını tek başına yaşıyorsun babam,kimselerle paylaşamıyorsun.Paylaşmak istesende seni anlamıyorlar.İçine ata ata,kalbin sızlaya sızlaya,odun parçalarının sobada yanması gibi cayır cayır yana yana,ruhun eziyet çekerek sessizce ve kendinle yaşıyorsun yangınlarını babam.Biliyorum,bir tek sen görüyorsun beni,bir tek sen işitiyorsun,bir tek sen anlıyorsun ve sen üzülüyorsun.Ah babam,ne çok özledim seni.Sensizlik çok zormuş meğer.Konuşacak,paylaşacak çok şey vardı babam.Eksik kaldı her şey,ben eksik kaldım babam.Erken oldu gidişin,keşke biraz daha kalabilme şansın olsaydı.Sana hala hoşçakal diyemiyorum içimde hep merhaba umudunu yaşatıyorum.Seni çok ama çok seviyorum can babam,canım babam.

    YanıtlaSil
  55. Today I planted new flowers for you in my yard. Cleaned the bushes around where you sleep. As always I talked to you, hoping that you can hear my voice. I love you, Dad.

    YanıtlaSil
  56. Babacığım bir süre önce yanındaydım biliyorsun dertleştim seninle kimseler duymadan sessizce içimden bir tek sen duydun beni.Annem hala yanında gerçi her nerede olursak olalım sen zaten hep bizimlesin.Yanından getirdiğim çiçekler kurudu, ufalandı, sapları inceldi ama olsun onları yanımda taşımak huzur veriyor bana hep yanımda hissediyorum seni ve güven içinde hissediyorum kendimi,çanta değiştirirken önce seni alıyorum.
    Biliyorsun elimden geldiğince her hafta sana ve ölmüşlerimize Yasin okuyorum umarım kabul ediyordur Rabbim ve ulaşıyordur dualarım sana.Çok ilginçtir ki gözümün önüne hep aynı fotoğrafın geliyor ,saçlarının önü çok az kırlaşmış,bıyıklı,genç,yakışıklı halin.Çok özlüyorum babacığım çok.

    YanıtlaSil
  57. Bugün,zihnimin karışık olduğu günlerden birisi babam.Ne düşüneceğimi,ne yapacağımı bilemediğim bir gün.Kendi hayatım,senin hayatın gözümün önünden hızlı çekim bir film şeridi gibi gelip geçiveriyor.Gereksiz hırslara,anlamsız dargınlıklara,seni seviyorum deyipte aslında sevmenin ne demek olduğunu bilmediğimize,sadece lafla söyleyipte icrata gelince uygulamadan hepimizin sınıfta kaldığına ve daha bir çok şeye takılmış durumdayım babam.Hayat,ne enteresanmış babam.İnsanın bir an da tüm yaşamı alt üst olabiliyormuş.Gece yatağımıza yattığımızda o gecenin bizim için son gece olacağını düşünerek uykuya dalmayız hiç birimiz.Hep sabaha uyanma garantimiz vardır içimizde.Sabah evden çıkarken de,tekrar eve döneceğimiz düşüncesi.Oysa ne kadar yanlış düşünüyoruz her şeyi.Çünkü hayatta hiç bir şeyin garantisi yoktur babam.Dedim ya;hiç ummadığımız bir an da her şey beklemediğimiz şekilde biçimlenebiliyormuş.Sesin kulaklarımda.Allah biliyor ki;ölümden hiç korkmuyorum diyordun.Ben de ölümden korkmuyorum babam.Ben tamamlanmasını beklediğim mutlulukların yarım kalmasından,çocuklarımın başarılarını görememekten,onların kendi başlarına dimdik ayaklarının üzerinde durup hayata başlangıçlarını görememekten,yapmak isteyipte yapamadığım her şeyi,yarım bırakıp gitmekten korkuyorum babam.Söylemek isteyip söyleyemediklerim var babam.Neden diye sormak istediklerim var.Off babam o kadar biriktirdiklerim var ki,hangisini hangi zamana sığdırayım.Öylesine ince bir çizginin üzerindeyim ki,yüreğim dalgalı deniz gibi.Duygularım,delice esen bir fırtına.Bugün her zamankinden daha fazla yorgunum babam.Seninle bugün her şeyi konuştuk.Yarın yeni bir gün olacak.Bakalım bize neler sunacak ya da bizden neleri alacak.Çok öpüyorum babacığım.Seni çok ama çok seviyorum canımın içi.

    YanıtlaSil
  58. Bazı değerleri hiç bir zaman öğrenemeyeceğimiz uzun bir yaşam vardır önümüzde belki de.Ya da,birbirimize hoşçakal diyebilecek kadar dahi zamanımız yoktur ömrümüzde...

    YanıtlaSil
  59. Canım babam bu gece Miraç Kandili ne çok severdin bu gecelerde birlikte olmayı ve ibadet etmeyi oysa şimdi ne gidecek,ne de elini öpecek bir babam var.Seni çok ama çok özlüyorum ve çok seviyorum babacığım.

    YanıtlaSil
  60. Hayat,bir şarkıymış babam.En güzel,en çok sevdiğimiz şarkılar bile dinleyince bitiyor.İyisiyle kötüsüyle yaşam mücadelesi verdiğimiz ömrümüzün bittiği gibi...Sen,benim dilimden düşmeyen şarkımsın.Bu dünyaya hoşçakal diyeceğim son güne kadar da,dilimdeki şarkım olacaksın babam hiç bitmeyen şarkım...Canım babam.

    YanıtlaSil
  61. Hayatımızda,her şeyi tamamlayamıyormuşuz babam,hep bir şeyler eksik kalıyormuş.Tıpkı seninle yaşayamadığımız bir çok şeyin eksik kaldığı gibi...

    YanıtlaSil
  62. Canım babam,kabus dolu günler yaşadığım bugünler de,beni yalnız bırakmadığın ve desteğini esirgemediğin için,sana ve Yüce Allahıma çok teşekkür ediyorum.Sen eşi benzeri olmayan bir insansın.Seni çok seviyorum canım babam.

    YanıtlaSil
  63. Canım babacığım ,arkadaşım ,sırdaşım ,her şeyimmişsin sen benim .
    Meğer ne çok hayatımın merkezindeymişsin senin yerine koyacak hiç kimseyi bulamadım denedim uğraştım düşünmemeye çalıştım ama olmadı babacığım . Bazen rüyalarımda ,bazen resminle,bazen de kendi kendime konuştum seninle .
    Yine aynı gülen yüzünle ,yine aynı sabrınla dinledin beni.
    çok özledim babacığım çok kimse sen gibi olmadı olmayacak da.

    YanıtlaSil
  64. Yarın babalar günü ama artık benim için hiçbir önemi yok çünkü kutlayabileceğim, elini öpebileceğim , hediye alabileceğim bir babam yok artık.
    Her yıl babalar gününde büyük bir heyecanla aldığım hediyeyi sana getirmek için sabah erkenden uyanıp yanına gelirdim güzel giyinmeyi ve güzel Kokmayı her zaman çok severdin onun için sana hediye almak o kadar kolaydı ki bazen bir parfüm, bazen de bir gömlek seni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yeterdi öyle küçük şeylerden mutlu olurdun ki bizim sana gelmemiz bile yeterdi. Yeterince gelebildik mi ,elini öpebildik mi ,boynuna sarılabildik mi ?
    tartışılır babacığım şimdi keşke daha çok sarılabilseydim, daha çok öpebiliseydim kokunu içime daha çok çekebilseydim ve daha pek çok şeyin pişmanlıklarını yaşıyorum ama bil ki seni her zaman çok sevdim ve Allah'ın verdiği ömrün yettiğince de hep seveceğim.
    biliyorum sen hep bizim yanımızdasın hala bizi kolluyorsun , koruyorsun bunu hissediyorum babacığım seni çok seviyorum .😭😭😭

    YanıtlaSil
  65. You were in my dream last night smiling at me. Just before Father's Day! I wonder whether or not you heard me say I will always love you,Dad. I miss and love you so much.

    YanıtlaSil
  66. Babacığım sen biliyorsundur gerçi ama yinede ben sana söylemek istedim yarın çok sevdiğin kızının kara kızının yanına gidiyoruz annemle beraber. Eminim kaldığımız süre boyunca hep senden konuşacağız onun senin için yaptığı mezarın başında oturup dua edeceğiz sen hep bizimle olacaksın babacığım ve yarın bayram ben senin o güzel ellerinden ,o güzel yanaklarından öpüyorum seni çok çok çok çok seviyorum .

    YanıtlaSil
  67. Cok guzeldi. Allahim devamina erdirsin. Ablam ve Annem sagolsun geldiler. Sende bizimle bahcedeydin babam. Ablam gitti bir huzun oldu. Annem gidince asil anliacamki haziran 25 to temmuz 29 Ben yasamisim. Tam alisdim yasamaya beni birakdilar.senin bizi birakdigin gibi Babam. Miss you so much

    YanıtlaSil
  68. Hepimiz,zaman zaman duygularımızı dile getiriyoruz babam.Bazen de içimizden konuşuyoruz seninle.Biliyorum ki,sen her birimizi duyuyorsun ve her birimizin seni çok özlediğini ve hiç unutmadığını biliyorsun babam.

    YanıtlaSil
  69. Canım babacığım kara kızının yanından annemde döndü o orada yalnız değil sen de yanındasın biliyorum hissettik ve konuştuk seninle ,cevap vermesinde biliyorum sessizce dinledin.Seni çok seviyoruz,özlüyoruz.

    YanıtlaSil
  70. Canım babam,sen merak edip endişelenme.Bize kötülük yapmaya çalışanlar,kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecektir.Rabbime ve yüce adalete güveniyorum.Seni çok özlüyorum ve çok seviyorum babacığım.Biliyorum bizimlesin canım babam.

    YanıtlaSil
  71. Canım babam,kandilin mübarek olsun.Ellerinden öpüyorum.Her gün aklımdasın,kalbimdesin,yanımdasın.Seni çok seviyorum babacığım.

    YanıtlaSil
  72. Canım,yakışıklım,kıymetlim;unutuldum sanma sakın,özlenmiyorum diye asla düşünme.Seni unutmak mümkün olabilir mi hiç.Sen her günümdesin benim.Aklımda kalbimdesin.Kimseyle paylaşamadıklarımı seninle paylaşıyorum,sana anlatıyorum,seninle dertleşiyorum.Beni sorgulamadan sessizce dinliyorsun babam.Işıldayan gözlerinle bana tebessüm edip,yumuşacık sesinle telkin ediyorsun.Yanımda olduğunu hissettiriyorsun.Seni nasıl özlüyorum bir bilsen babam.Çok şükür oğlum,mezun oldu babam.Yıllardır ettiğim duam kabul oldu,gönlümün muradı gerçekleşti.Kızım sabret,az kaldı derdin hep.Allahım bana bu mutluluğu yaşattı.Diplomasıyla beraber sana geldik,sevincimizi seninle paylaştık.Biliyorum ki,sen de gördün,sen de çok sevindin.Şimdi vatana millete hizmet vermek için askerliğini yapıyor.Anne olarak,çok gurur duyuyorum babam.Sen de torununla çok gurur duyuyorsundur.Asker kıyafetleri o kadar çok yakışmış ki babam,inşallah sen de görüyorsundur.Allahım,hayırlarıyla bitirip gelmesini nasip etsin.Simay’ımında kaçıncı sınıfta olduğunu sorardın hep babam.Çok şükür son sınıfa geldi babam.Allahıma çok dua ediyorum yavrum da,hayırlarıyla bu sene mezun olabilsin diye babam.Senin dediğin gibi,yıllar geçiyormuş babam.Evlatlar büyüdü,bizler yaşlılığa doğru ilerliyoruz.Ama onlar büyümüş olsa da,onlar için endişelerimiz hiç bitmiyor canımın içi.Tıpkı senin bizim için endişelerinin hiç bitmediği gibi.Seni özlüyorum hem de çok özlüyorum ve çaresizliğin ne olduğunu yaşıyorum can babam canım babam.

    YanıtlaSil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. 2 years...this pain will never stop.
    I love and miss you so much.

    YanıtlaSil
  75. Sensizliğe alışmaya çalışıp alışamamak.Tam iki yıldır sesini duyamamak,elini öpememek,sarılamamak.Atam,babam,arkadaşım,sırdaşım öyle çok özledim ki seni.

    YanıtlaSil
  76. Canım babam,sana yaşadığım acıyı nasıl anlatabilirim bilmiyorum.Anlatmaya çalışsamda yeterli kelimeleri bulamayacağımı biliyorum.Sanki bir labirentin içindeyim.Çabalıyorum ama çıkış yolunu bulamıyorum.Bütün yollar,benim için bir çıkmaz.Her yer karanlık,aydınlığa ulaşmak istiyorum ama ulaşamıyorum.Sensiz iki yıl hiç kolay geçmedi benim için.Bu kadar zor olacağını ben de bilmezdim.Seni unutmak değil,sensizliği kabul edip yaşamak zorundayım.İki sene geçti babam,ama ben hala yokluğunu kabul edebilmiş değilim.Her günümde sen varsın,sürekli aklımdasın,sürekli gözümün önünden geçiyor her yaşanmışlıklar.Tıpkı bir film gibi.Şaka gibi her şey.Telefonum çalacak,sesini duyacağım gibi geliyor.Size geleceğim,odanda yatağına uzanmış televizyon seyrediyorsun sanki.Her şey eskisi gibiymiş,tüm bunlar rüyaymış gibi.Sen benim,cesur kahramanım mıy mışsın babam?Ben kahramansız kaldığım için mi yok olduğumu düşünüyorum babam.Sen benim en zirvedeki dağım mıydın babam?Dağım yıkıldı,altında mı kaldım ben babam.Sen benim okyanusum muydun babam?Dibe çöktüm,içinde boğuldum babam?Güneşim miydin,beni ısıtıyordun.Ay’ım mıydın,beni parlatıyordun.Işığım mıydın,beni aydınlatıyordun babam?Babam çok çaresizim,çok acı çekiyorum,seni çok özlüyorum.Sana çok ihtiyacım var.Keşke bizimle olabilseydin,bir süre daha.Gerçi ne kadar beraber olursak olalım,ayrılık hiç bir zaman kolay olmayacaktı babam.Rüyalarıma gel lütfen.Seni orada göreyim hiç olmazsa seni çok özlüyorum babam.

    YanıtlaSil
  77. Senin için okuduğum her Yasin’ de gözümün önüne saçlarının sadece ön kısmının kırlaşmış olduğu fotoğrafın geliyor. Nedendir bilmem hep bu halinle kaldın aklımda .
    Belki de sana hastalığı hiç yakıştıramadım o yüzden o an ki halini hatırlamıyor beynim.Hele ölüm hiç yakışmadı babam sana.
    Senin kadar hareketli ,her yere yetişmeye çalışan, herkesi çok seven ,yerdeki karıncayı incitmeyen bir insanın bu sevdalardan vaz geçip çok uzaklara gitmesi hiç yakışmadı babam .😭

    YanıtlaSil
  78. 2 yıl, 1 ay, 21 gün... Sana teşekkür etmediğim tek bir gün olmadı. Değerlerimiz, mutluluklarımız, acılarımız, biriktirdiğimiz anılar. Korkuyorum... Senin verdiklerini ben evladıma, aileme veremedim. Beni affet, sana layık olamadım...

    YanıtlaSil
  79. Yuce bir dagdin. Altinda golge olmak bile serefdi. Keske bir here daha o yuce ellerini opebilseydim. Bir here daha seni cok sevdigimi soyleyebilseydim. Senin kadar guclu olabilirim diye dusundum ama sen cook ozelsin Babam. Atam. Kanim . Seni cook seviyorum.

    YanıtlaSil
  80. Ah babam,keşke bizim yanımızda olabilseydin.Dalından koparılmış çiçek gibiyim.Boynu bükük kaldım babam,susuz kaldım,güneşsiz kaldım,sensiz kaldım babam...

    YanıtlaSil
  81. Canım,canımın en içine alıp,kilitlediğim anahtarınıda denizin en derinlerine atıp ömrüm oldukça çıkmasına asla izin vermeyeceğim babam ,arkadaşım,sırdaşım dün yanındaydım ben konuştum sen dinledin sessizce büyük bir sabırla hem de yine yardım diledim,dua etmeni istedim ailemde ihtiyacı olan herkes için,
    Biliyorum sen hep yanımızdasın tam düşüyoruz bir bakıyoruz ki görünmez bir el tutup kaldırıyor her birimizi.Benim tanıdığım en fedakar,en iyi,en sevgi dolu baba sensin.Bayramın ve günün kutlu olsun ‘CECAT’ hadi bana beblebi getir.😭😭😭
    Çok özledim seni.

    YanıtlaSil
  82. Babam,canım,birtanem,bizi bırakıp gittin diye o kadar çok ağladım ki sen gördün biliyorsun zaten.Şimdi öylesine eminim ki,sen bizi hiç bırakmamışsın hala bizimlesin babam.Bizden vazgeçmemişsin,ben de senden hiç vazgeçmedim babam.Her günüm de benimlesin canım babam

    YanıtlaSil
  83. Lutfen bir kere daha!!!! Son birkez. Son bir kez Babam.

    YanıtlaSil
  84. Bazen kelimeler yetmiyor özlemleri ifade etmeye.Babam demeyi özledim,her şeyi çok özledim babam...

    YanıtlaSil
  85. kimsenin saçı yumuşak değil,kimsenin gülünce gamzesi çıkmıyor

    YanıtlaSil
  86. Bugün annemi kara kızının yanına yolculadık babam uzun uzun senden konuşacaklardır .Ne kadar şahane bir insan ve baba olduğundan bahsedeceklerdir.Seni çok seviyorum babam.

    YanıtlaSil
  87. Neden hala,canım çok yanıyor?Neden hala,boşlukta hissediyorum kendimi?Neden alışamadım yokluğuna?Neden delicesine özlüyorum seni?Neden kabul edemedim erken gidişini?Aldığım nefesim yetmiyor babam,kalbimde hep bir acı,hep bir özlem,hep bir keşkeler,hatıralar,paylaşamadığım seviçlerim,üzüntülerim,fotoğrafına bakıp konuştuklarım,içime atıp sustuklarım....Sorduğum sorularım,cevap alamadıklarım.Özlüyorum seni babam,hem de çok özlüyorum.Dilerim rahatsındır orada,huzur ve mutluluk içindesindir.Her günümdesin,aklımda ve kalbimdesin,dualarımdasın babam.Seni çok seviyorum gamzelim��������

    YanıtlaSil
  88. Tam üç yıl ,bizi bırakıp gidişin üzerinden geçen sensiz üç yıl.Nasıl geçecek diyordum geçti ,geçiyor geçecekte ama hiç bir şey tam olamadı olmuyor,olamayacak ..Sevinçlerimiz yarım,hüzünlerimiz ortaksız.Gözümün önünde hep anlamlı bakan güzel gözlerin,şahane gülüşlerin.Öyle böyle değil çok özlüyorum.Seni seviyorum yüreği duygu yüklü ,sevda dolu canım babam.

    YanıtlaSil
  89. bir okuyabilir misin dedem,uluslararası çalışmıyor herhalde,dünyalar arası çalışıyor mu

    YanıtlaSil
  90. teşekkür ederim dedem

    YanıtlaSil
  91. biliyorum bir rahat bırakmadım seni ama yardımın gerek,zaman az kaldı bulamıyorum bulunca söz veriyorum kuş türü ve iki diplomayla geleceğim ama yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  92. neredesin hanek yok mu benim çenem şişti

    YanıtlaSil
  93. Ne çok severdin özel günleri bir araya gelmemizi,sohbet etmemizi😭😭Ben şimdi kimin elinii öpüp,kime parfüm alacağım?Canım babam öyle özledim ki😭

    YanıtlaSil
  94. Every day is one day closer to see you!!

    YanıtlaSil
  95. Babam I am missing you so much! ♥️

    YanıtlaSil
  96. Ben de çok özledim hem de çok.

    YanıtlaSil
  97. Babammmm.
    Ne acıymış yokluğun ,hafiflemiyor bir türlü ,tarifi imkansız.Çok özledim çok.

    YanıtlaSil
  98. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  99. sen olsaydın şu an en güzel yerde çalışıyor olurdum.senden başka kimsenin tatlı dili yok!!

    YanıtlaSil
  100. Babalar gunun kutlu olsun Babam.

    Seni cok ozledim cok. Daglarla guresdim yikilmadim ama sensizlik cok zor babam.

    YanıtlaSil
  101. Canım babam sensiz geçen dört koca yıl.Ne kimse senin gibi sevdi ,ne kimse senin gibi güzel sözler söyledi,kimse sen olmadı olamaz da zaten.Seni çok özlüyorum.Yanına ziyaretine geliyorum babam ama, elini öpemeyeceğim ,parfümünü veremeyeceğim,sarılamayacağım.Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  102. Bu kadar çok mu sevdiniz birbirinizi babam daha senin acın küllenmemişken canımız yine çok yandı babam .Senin adın onun sırtında dövme olarak ,onun adı da senin yüreğinde hasret olarak kazıldıydı babam ne çabuk kavuştunuz bir birinize keşke çok daha fazla daha uzun yıllar özleseydiniz birbirinizi.Olmadı Batuhan ‘ım olmadı canım oğlum bu kadar erken gidişin hiç olmadı.Bu acıyla nasıl devam edeceğiz bilemiyorum avutan tek bir şey var bir gün yeniden buluşacak olmamız hem de hiç ayrılmamacasına.Seni çok seviyoruz can parçam.

    YanıtlaSil
  103. Sıra en güzel gülüşlülerden gidiyorsa artık kimse gelemez yanına dedem.Kimsenin gülüşü kalmadı yüzünde.Hepimizin gülüşleri çalındı.Yerini sular aldı.

    YanıtlaSil
  104. Babam yardım et kardeşime ,yardım et kara kızına.Onun sana ,sözlerine ihtiyacı var,bir gece ansızın rüyasına gel ve konuş onunla .Ne olur babam yalvarıyorum anlat ona orada buradan daha mutlu olduğunuzu ,rahatınızın,keyfinizin yerinde olduğunu ne olur anlat babam.

    YanıtlaSil
  105. benim çok acil haneğe ihtiyacım var lütfen..herkes orada olsun sorularım var biliyorsun

    YanıtlaSil
  106. dedem ama hepimiz gelelim olur mu sen geldiğinde de göster yüzünü dedem hüseyin dedemi de çağır

    YanıtlaSil
  107. Simay çok haklı babam öyle bir gece olsun ki aynı anda hepimiz aynı rüyayı görelim ,hep beraber sohbet edelim siz,biz, hepimiz.

    YanıtlaSil